Friday 6 May 2011

UTM oh! UTM

dibebelkan oleh Kesayangan Si Momo pada jam 3:29:00 pm
awhh! berbunga2 sngguh rsa d hati td bla tgk result UPU td..dpt UTM lak 2..mmg U idaman sejak dulu kala kott.. (nie pn sbb ckgu fevret aku pnah study cni,so,aku nkkkk sangat la U nie..ngee!) bcakap psl ckgu aku nie..actually smua bnda yg dy buat,smuanya mpengaruhi aku..serious..sbb aku tlalu obses ngn dy..HAHA XD giler kann..tp dy la ckgu aku plg best,plg understanding,plg BEST! plg understanding,plg BEST! dan smua yg paling2 laa.. :) aku syg dia sgt2! :D
oke..kuar tajuk skjp..:p
TAPI hanco lebor mcm ais ketul kna rebus je rasa hati nie bla tgk perkataan DIPLOMA! yerrr!!! What theeeeeee .. kecewanya rasaa! haihh..yee..mmg la aku x taruh hrpn tnggi sgt kt U nie..aku sedar dri yg result aku x sehebak bdk2 laen..tp tp tp bla da dpt UTM nie..mmg hati aku melonjak2 nk p laaa..soy pny diploma! huh! xpe laa..bsyukur la nakk..rmai g org yg x dpt kott..aku yg dpt twrn nie kra ptt bsyukur sgt2 la..bkn sng owg nk bg peluang..kan amirah fatin sengal! pffttt!
xpe laa..dsbbkn dpt diploma je.. (even kt UTM :( ) aku tpksa gak la pegi matrik..



eh2..mmg dpt matrik labuan..tp skng tgh struggle nk tukar ke matrik johor..ape2 aje laa..
hmm..asalkan ada tmpt nk blaja.. :(

2 pengkritik comel:

 

MoMo's Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review